Friday, January 23, 2009

SELAMAT DATANG

TERIMA KASIH kerana sudi singgah ke blog ini.
TERIMA KASIH kerana datang sebaik sahaja mengetahui alamat blog ini.
TERIMA KASIH kerana sampai ke mari setelah membaca novelnya.

Blog ini saya bina kerana ingin bercerita dan memberi penerangan mengenai novel ketiga saya ini. Tapi, saya tak tahu yang mana satu saya hendak ceritakan. Apakah saya hendak dahulukan perkara-perkara di sebalik MENITI MAUT atau proses penulisannya?

Dan yang ingin saya ketahui juga adalah apakah pandangan anda mengenai MENITI MAUT? Komen atau kritik pun okey, asalkan anda beri komen membina supaya saya boleh menulis cerita yang lebih baik lagi.

Cukup dahulu sebagai pengenalan. Saya akan sambung lagi.

0 comments:

  © Blogger template 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP